Bardzo stroma ul. Parkowa
|
Ul. Parkowa - niedobra nawierzchnia z kostki
|
Dojazd do ul. Czyżówka
wzdłuż ul. Powstańców Śląskich - alternatywa dla ul. Parkowej. Znacznie
dłuższa, ale niemal bez stromych odcinków.
|
Alternatywna trasa
wzdłuż ul. Powstańców Śląskich od Ronda Matecznego i ul. Czyżówka do
ul. Limanowskiego - oraz dojazd do planowanej kładki nad ul. Powstańców
Śląskich.
|
W tym miejscu planowana
jest kładka nad ruchliwą ul. Powstańców Śląskich. Lepsza lokalizacja
jest jakieś 200 metrów w kierunku ul. Tischnera.
|
Zdewastowany, stromy
chodnik wzdłuż ul. Powstańców Śląskich. Tu musi powstać asfaltowy ciąg
pieszo - rowerowy, o przebiegu eliminującym wielkie nachylenie podłużne
(np. przez zastosowanie wyłukowań i serpentyn). Jest to konieczne
zwłaszcza przed skrzyżowaniem ul. Limanowskiego i Powstańców Śląskich.
|
Ul. Wielicka w rejonie
wiaduktu kolejowego. Wyznaczenie pasa wyłączeń przed dojazdem do stacji
benzynowej uniemożliwia budowę w tym miejscu wydzielonej drogi
rowerowej.
|
Ul. Wielicka przy
wiadukcie. Decyzja administracyjna o Warunkach Zabudowy i
Zagospodarowania Terenu wydana dla stacji benzynowej (niewidoczna, po
prawej stronie) nie wzięła pod uwagę faktu, że w obowiązującym w
momencie jej wydawania Planie Ogólnym tu miała być droga rowerowa. Pas
wyłączenia i chodnik uniemożliwiają budowę tej drogi rowerowej.
|
Ul. Wielicka. Rowerzyści
wzdłuż tej ruchliwej ulicy poruszają się właśnie po takich chodnikach
(odcinek między ul. Ludową a Jerozolimską w rejonie cmentarza
Podgórskiego). Dlatego chodniki - powinny zostać zastąpione lub
uzupełnione asfaltowymi drogami rowerowymi lub pieszo - rowerowymi.
|
|